Opći podaci
Data Mining aplikacija predviđanja odlazaka korisnika služi za predviđanje odlazaka postojećih klijenata, odnosno njihova prijelaza drugom pružatelju istih ili sličnih proizvoda/usluga.
Analitički se prate i uspoređuju uzorci ponašanja korisnika kako bi se utvrdile one situacije i ponašanja koja utječu na odlazak, odnosno napuštanje svih ili točno određenih proizvoda i usluga.
Rezultat multidimenzionalnih analiza je identifikacija uzoraka ponašanja koja mogu predvidjeti vjerojatnost promjene ponašanja korisnika obzirom na učestalost i intezitet korištenja određene ponude.

Info
Odlasci korisnika, ovisno o vrsti poslovanja uključuju:
odlazak drugoj tvrtci, odnosno konkurenciji
trajnu nemogućnost korištenja određenih usluga na zahtjev korisnika
trajnu nemogućnost korištenja određenih usluga zbog neplaćanja istih
napuštanje točno određenih proizvoda i/ili usluga
smanjena učestalost korištenja određene usluge/a (smanjenje u usporedbi s prethodnim korisničkim razdobljima)...

Logika rada
Glavna svrha aplikacije je utvrditi jačinu, to jest razinu sklonosti korisnika ka prijelazu konkurenciji na temelju čega se planiraju poslovne akcije (marketinške, prodajne, financijske...) prema određenim korisnicima.

Analitički se prate uzorci ponašanja klijenata i čimbenici koji utječu na njihovo ponašanje kako bi se što lakše utvrdila vjerojatnost odlaska, odnosno situacije i faktori koji uzrokuju napuštanje određenih proizvoda i/ili usluga (churn, retenzija, attrition).
Korisničke vjerojatnosti odlaska se računaju u regularnim vremenskim intervalima čiji intezitet ovisi o specifičnoj djelatnosti.
Modeli se sami podešavaju, dok se njihova točnost provjerava u cikličkim intervalima ovisno o djelatnosti.

Reporting -> svaka aktivnost, odnosno rad DM aplikacije je popraćen naprednim BI sustavom izvješćivanja.

Primjena
Sustav predviđanja odlazaka korisnika nailazi na širu primjenu u praksi obuhvaćajući one industrije koje se temelje na upravljanju odnosa s kupcima/klijentima na svim poslovnim razinama zahtijevajući napredne analitičke pristupe i kalkulacije lojalnosti.
Izdvajamo prepoznatu učinkovitost primjene za:
Telekomunikacije
Bankarstvo
Trgovina
Turizam i ugostiteljstvo

Opis rješenja [PDF] 


 povratak

Home  |  O nama  |  Proizvodi  |  Usluge  |  Reference  |  Arhiva  |  Kontakt |  Sitemap

BitArt Informatika ©2010 | Pravo na privatnost | Uvjeti korištenja | design by: tompal