Info
Data Mining aplikacija dinamičke segmentacije korisnika služi za upoznavanje raznolikosti tržišta i prilagođavanja tržišnog djelovanja istom.
Fokus segmentacije je u dijeljenju tržišta na homogene grupe, odnosno segmente prema zajedničkim karakteristikama. Odabirom željenih varijabli grupiraju se segmenti jednaki u svom sastavu, ali drugačiji jedan od drugog po homogenosti.
Segmentacija predstavlja način približivanja ponude točno određenim grupama potrošača, odnosno omogućuje da se za svaki segment prilagodi točno odgovarajuća marketinška strategija.

Opći podaci
Varijable prema kojima se grupiraju korisnici, to jest stvaraju segmenti predmet su odabira korisnika ove data mining aplikacije, no standardno mogu uključivati:
demografske varijable [dob, spol, religija, etnička pripadnost...]
socio-ekonomske [prihodi, društveni status, zanimanje, obrazovanje...]
zemljopisne [država, grad, veličina mjesta...]
psihografske [stil života, interesi, aktivnosti...]
biheviorističke [učestalost korištenja proizvoda/usluge, utjecaji na kupnju, načini provođenja vremena...]

Logika rada
Sustav počiva na dvjema vrstama segmentacije: uobičajeno filtriranje i data mining segmentacija. Aplikacija je prilagođena dvama osnovnim načinima rada i to u vidu korištenja wizard-a ili pak naprednog segmentacijskog rada.
Po odabiru željenih varijabli formiraju se segmenti korisnika prema jednakim obilježjima s ciljem pripreme strategije opsluživanja svakog od segmenata pomno odabranim ponudama proizvoda i/ili usluga.
Što se tiče samog procesa rada početni korak je standardno filtriranje odabirom vrste korisnika koji se planiraju evidentirati po odabranim obilježjima. Važan radni aspekt je napredno filtriranje koje pruža mogućnosti traženja po različitim atributima omogućavajući upravljanje novim zapisima, odnosno segmentima, korisnicima...
Sljedeći korak uključuje loadanje odabranih modela uz mogućnost naknadnog mijenjanja atributa i pratećih statusa. Cilj je ostvariti optimalan broj klastera. Glavna svrha aplikacije je osigurati segmente, odnosno pripremiti ciljne skupine korisnika kojima bi se pristupilo upravo sukladno pojavljenim potrebama i/ili željama.

Primjena
Data Mining aplikacija dinamičkog segmentiranja korisnika nailazi na široku primjenu u praksi obuhvaćajući one industrije koje se temelje na upravljanju odnosa s kupcima/klijentima na svim poslovnim razinama zahtijevajući napredne analitičke pristupe i kalkulacije lojalnosti. Nalazi primjenu kod svih onih koji pažljivo prate i teže razumijevanju potreba i želja svojih korisnika s ciljem ostvarenja obostranog zadovoljstva.
Izdvajamo prepoznatu učinkovitost primjene za:
Telekomunikacije
Bankarstvo
Trgovina
Turizam i ugostiteljstvo

Opis rješenja [PDF] 


 povratak

Home  |  O nama  |  Proizvodi  |  Usluge  |  Reference  |  Arhiva  |  Kontakt |  Sitemap

BitArt Informatika ©2010 | Pravo na privatnost | Uvjeti korištenja | design by: tompal