Opći podaci
Ferum – skladišno poslovanje predstavlja specijalizirano informacijsko rješenje koje omogućava upravljanje skladištem proizvodnih i procesnih sustava.
Informacijski se sustav sastoji od tri glavne programske cjeline (modula), te se temelji se na:
upravljanju skladištem, praćenju ulaza i izlaza skladišta, popisu robe na skladištu, analizi robe, generiranju različitih financijskih i količinskih izvješća

Cilj ovog programskog sustava je olakšati protok materijala i informacija kroz skladište s naglaskom na vremenske i novčane uštede.

Programski moduli
Osnovni podaci
S radom u programu započinje se stvaranjem baze podataka odnosno unosom potrebnih osnovnih podataka kojima se definiraju:
artikli, klase artikala, partneri, postrojenja, radne jedinice, skladišta, vrste rada ...

Osnovni podaci su polazna baza rada s programom budući je ono što je unešeno u ovom programskom dijelu vidljivo i u ostalim dijelovima. Radne operacije se tako povezuju s osnovnim podacima na temelju kojih se u kombinacji izvode i poslovna izvješća skladišnog poslovanja.

Dokumenti
Dokumentima se upravlja kretanjem artikala kroz različite faze, od zaprimanja do uništenja prilikom čega je svaki proces popraćen odgovarajućim dokumentom. Radi se o modulu upravljanja podacima i robom na temelju dokumenata od kojih svaki predstavlja određeni poslovni proces, odnosno fazu kroz koju prolaze skladišni entiteti.

Tako je skladišno poslovanje programski vođeno različitim dokumentima:
primka, otpremnica, izdatnica, predatnica, međuskladišnica, zaduženje, razduženje, inventura, nalog za doradu, prijenos artikla, zapisnik o promjeni količine, zapisnik o uništenju ...

Kao što je vidljivo iz navedenog, svaki dokument prati kretanje artikala kroz različite faze od zaprimanja do odlaganja koje su sastavni dio njihova skladištenja.

Izvještaji
Izvještaji predstavljaju analitičko područje skladišnog informacijskog sustava s primarnim ciljem pružanja pravodobnih informacija o skladišnom poslovanju u svakom trenutku.

Temelji se na nekoliko izvješća prema podacima unešenima u prethodnim programskim dijelovima.
Raspoloživ je uvid u :
skladišnu karticu, skladišno stanje, promet u razdoblju, kontrolu izlaza, artikal po dobavljaču i obrnuto, partnere, ulaze po klasama, radni obrazac za inventuru, inventurne razlike po skladištu, otpremu u razdoblju ...

Izvještajima se stječe uvid u poslovanje u realnom vremenu čime se osigurava i pravodobnost radnog djelovanja.

Tehnologija
Tehnološki gledano, sustav predstavlja client-server rješenje za koje se koristio .NET Framework na Microsoft SQL Server bazi.

Opis rješenja [PDF] 


 povratak

Home  |  O nama  |  Proizvodi  |  Usluge  |  Reference  |  Arhiva  |  Kontakt |  Sitemap

BitArt Informatika ©2010 | Pravo na privatnost | Uvjeti korištenja | design by: tompal