Moderan POS sustav namijenjen je trgovinskim organizacijama svih razina složenosti. Modularnost sustava omogućava slaganje topologije komponenti ovisno o organizacijskoj shemi klijenta.
Poslovanje u više država nisu prepreka jer je sustav višejezičan te podržava različite načine fiskalizacije.
Sustav je robustan te omogućava on i off line rad te je time otporan na ispade komunikacijski sustava.

– Moduli sustava:
- Formiranje i izdavanje računa – sustav izdavanja računa te naplata sa svim dostupnim načinima plaćanja.
- Rad sa blagajnom – nadzor, zaključivanje, gotovinski promet, kartični promet, storniranje,…
- Rad sa pravnim subjetima – izdavanje računa pravnim subjetima sa svim pratećim procesima
- Loyalty sustav vjernosti kupaca – potpuno integriran u sustav u automatizaciju dodavanja i korištenja bodova
- Naplate sa svim poznatim FTPOS uređajima banaka – sustav elektornski vrši autorizaciju i naplatu. Svaka banka ima jedan ili više svojih FTPOS uređaja
- Naplata sa jedinstvenim FTPOS uređajem – samo jedan FTPOS uređaj komunicira sa svim ugovorenim bankama i vrši automatsku autorizaciju i naplatu.
- Prodajne akcije – izrada, praćenje prodajnih akcija sa mogućnošću fokusiranja po raznim kriterijima: geografskim, vremenskim, grupe atikala,…
- Fiskalizacija – sustav ima robustan automatski sustav fiskalizacije. Automatski se monitorira proces fiskalizacije te se ispravljaju eventualne greške unutar zakonski propisanih vremenskih rokova. Sustav automatski nastavlja sa radom i nakon ispada konekcijskih veza.
Podržani su procesi fiskalizacije u Republici Hrvatskoj i Republici Srbiji. - Integracija sa Enterprise Resource Planing sustavima sa svim potrebnim sinhronizacijama.
- Posebno izvedena integracija sa Microsoft Dynamics AX sustavom.
- Tisak cijena artikala – mogućnost tiskanja cijena i ostalih podatka o artiklima na specijaliziranim printerima i na specijalizirane obrasce (naljepnice, trake,…)
- Prodajne stanice unutar prodajnog centra – sustav prodajnih terminala koji su raspoređeni po prodajnom centru sa mogućnošću provođenja prodajnog procesa prije samog dolaska kupca na kasu
- Narudžbe -proces narudžbi kojima kupci mogu naručiti i rezervirati robu koje nema na skladištu
- Reklamacija proizvoda – proces rekalmacija je integriran u sustav
- Sustav preuzimanja, dostava i montaža – posebno rješenje za tvrtke koje se bave prodajom namještaja i ostale robe koja zahtjeva dostavu i montažu
- Podržana sva dostupna periferija – sustav radi sa svim vrstama printera, skenera, FTPOS uređaja, ekrana osjetljivih na dodir,…
- Distirbuirane baze podataka – sustav može raditi i sinhronizirati se sa različitim tipovima distribuiranim baza podatka. Praktički svi oblici topologija se mogu implementirati.
Želite više informacija o sustavu? Slobodno nas kontaktirajte.