Moderan POS sustav namijenjen je trgovinskim organizacijama svih razina složenosti. Modularnost sustava omogućava slaganje topologije komponenti ovisno o organizacijskoj shemi klijenta.

Poslovanje u više država nisu prepreka jer je sustav višejezičan te podržava različite načine fiskalizacije.

Sustav je robustan te omogućava on i off line rad te je time otporan na ispade komunikacijski sustava.

– Moduli sustava:

  • Formiranje i izdavanje računa – sustav izdavanja računa te naplata sa svim dostupnim načinima plaćanja.
  • Rad sa blagajnom – nadzor, zaključivanje, gotovinski promet, kartični promet, storniranje,…
  • Rad sa pravnim subjetima – izdavanje računa pravnim subjetima sa svim pratećim procesima
  • Loyalty sustav vjernosti kupaca – potpuno integriran u sustav u automatizaciju dodavanja i korištenja bodova
  • Naplate sa svim poznatim FTPOS uređajima banaka – sustav elektornski vrši autorizaciju i naplatu. Svaka banka ima jedan ili više svojih FTPOS uređaja
  • Naplata sa jedinstvenim FTPOS uređajem – samo jedan FTPOS uređaj komunicira sa svim ugovorenim bankama i vrši automatsku autorizaciju i naplatu.
  • Prodajne akcije – izrada, praćenje prodajnih akcija sa mogućnošću fokusiranja po raznim kriterijima: geografskim, vremenskim, grupe atikala,…
  • Fiskalizacija – sustav ima robustan automatski sustav fiskalizacije. Automatski se monitorira proces fiskalizacije te se ispravljaju eventualne greške unutar zakonski propisanih vremenskih rokova. Sustav automatski nastavlja sa radom i nakon ispada konekcijskih veza.
    Podržani su procesi fiskalizacije u Republici Hrvatskoj i Republici Srbiji.
  • Integracija sa Enterprise Resource Planing sustavima sa svim potrebnim sinhronizacijama.
  • Posebno izvedena integracija sa Microsoft Dynamics AX sustavom.
  • Tisak cijena artikala – mogućnost tiskanja cijena i ostalih podatka o artiklima na specijaliziranim printerima i na specijalizirane obrasce (naljepnice, trake,…)
  • Prodajne stanice unutar prodajnog centra – sustav prodajnih terminala koji su raspoređeni po prodajnom centru sa mogućnošću provođenja prodajnog procesa prije samog dolaska kupca na kasu
  • Narudžbe -proces narudžbi kojima kupci mogu naručiti i rezervirati robu koje nema na skladištu
  • Reklamacija proizvoda – proces rekalmacija je integriran u sustav
  • Sustav preuzimanja, dostava i montaža – posebno rješenje za tvrtke koje se bave prodajom namještaja i ostale robe koja zahtjeva dostavu i montažu
  • Podržana sva dostupna periferija – sustav radi sa svim vrstama printera, skenera, FTPOS uređaja, ekrana osjetljivih na dodir,…
  • Distirbuirane baze podataka – sustav može raditi i sinhronizirati se sa različitim tipovima distribuiranim baza podatka. Praktički svi oblici topologija se mogu implementirati.

Želite više informacija o sustavu? Slobodno nas kontaktirajte.